0 Dorosłych - 0 Dzieci
Dorośli - 0 +
Dzieci - 0 +
Szukaj

Regulamin Programu Lojalnościowego BFC Travel

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy Regulamin, określa zasady udziału w Programie Lojalnościowym, adresowanym do klientów BFC Travel i definiuje zasady przyznawania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.

1.2. Program Lojalnościowy organizowany jest za pośrednictwem sprzedaży bezpośredniej jak i sklepu internetowego, której właścicielem i administratorem jest Organizator.

 

2. Definicje

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

2.1. Regulamin – niniejszy Regulamin Program Lojalnościowego dla Klientów organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem

2.2. BFC (Organizator) – spółka BFC Travel Sp. z o.o. (dalej zwana „BFC”) z siedzibą w Warszawie, ul Drawska 22; 02-202 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem  0000698996, NIP: 113-29-53-275, REGON: 368507892. BFC jest właścicielem, administratorem oraz organizatorem Programu Lojalnościowego. Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, bok@wptest.srv3.bfc.pl.

2.3. Serwis – serwis internetowy pod adresem www.bfc.pl, którego właścicielem, administratorem oraz operatorem jest BFC. W ramach serwisu, BFC świadczy na rzecz Użytkowników usługi turystyczne na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

2.4. Klient (Użytkownik) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zamierza uczestniczyć lub uczestniczy w Programie Lojalnościowym..

2.5. Program Lojalnościowy  – program lojalnościowy dla Klientów organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.

2.6. Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym  umożliwiające otrzymanie zniżek lub profitów na warunkach określonych w Regulaminie

2.7. Panel Klienta i platforma zakupowa do składania zamówień dostępna pod adresem www.bfc.pl za pośrednictwem której Uczestnicy mogą składać zamówienia na Usługi Turystyczne oraz brać udział w Programie Lojalnościowym. Dostęp do Panelu Klienta chroniony jest indywidualne przez login i hasło dla każdego Użytkownika. Za pośrednictwem konta w Panelu Klienta Uczestnik ma dostęp do stanu konta punktowego

2.8. Umowa – umowa o zorganizowanie imprezy turystycznej zawierana pomiędzy Klientem a  BFC Travel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul Drawska 22; 02-202 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sad Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem  0000698996, NIP: 113-29-53-275, REGON: 368507892. wpisana do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych pod nr 2085 (dalej BFC Travel Sp. z o.o.) za pośrednictwem sprzedaży bezpośredniej lub Panelu Klienta w postaci elektronicznej.

 

3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym

3.1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.

3.2. Program polega na przyznawaniu Punktów Klientom, którzy dokonują zakupu  produktów BFC.

3.3. Klient może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyrażając chęć przystąpienia do Programu Lojalnościowego podczas zakładania konta w Panelu Klienta. Utworzone w ten sposób konto stanowi również konto Klienta w Platformie Zakupowej. W formularzu rejestracyjnym konieczne jest podanie następujących danych: adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz hasła.

3.4. Do Klienta biorącego udział w Programie lojalnościowym jest przypisany wyłącznie jeden adres jego poczty elektronicznej.

3.5. Klient biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.

3.6. Dołączenie do Programu jest równoznaczne z faktem zapoznania się z Regulaminem Programu oraz zgodą z jego postanowieniami.

 

4. Warunki programu lojalnościowego, zasady przyznawania punktów

4.1. Program Lojalnościowy obowiązuje od dnia 20.07.2024r. przez czas nieokreślony. Klient zachowuje prawo wykorzystania zgromadzonych środków przez okres trzech miesięcy po zakończeniu Programu.

4.2. Klientowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym przyznawane są Punkty tytułem zawieranych przez niego umów sprzedaży za pośrednictwem sprzedaży bezpośredniej lub Panelu Klienta w postaci elektronicznej.

4.3. Liczba Punktów przyznawanych Klientowi z tytułu zawieranej przez niego umowy jest wskazywana na stronie bfc.pl w Panelu Klienta oraz niniejszym Regulaminie

4.4. Punkty przyznawane są w zależności od dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:

4.4.1 Za polecenie wyjazdu znajomemu – 100 punktów dla Polecającego.

a)  Polecającym mogą być tylko aktywni klienci – którzy przekażą Poleconemu swój indywidualny „Kod Polecający” przypisany do konta w Panelu Klienta Polecającego

b) Polecony musi założyć konto w Panelu Klienta podając kod i dokonać rezerwacji.

c) Punkty naliczane są po zakończeniu wyjazdu i ważne przez 3 lata.  W przypadku anulacji lub przełożenia wyjazdu przez poleconego, punkty polecającego również będą anulowane lub przełożone.

4.4.2 za polecenie wyjazdu znajomemu – 100 punktów dla Poleconego

a) Poleconym może być tylko osoba nie mająca aktywnego statusu klienta, która nie była uczestnikiem żadnej rezerwacji i otrzymała od Polecającego jego indywidualny „Kod Polecający” zgodnie z p. 4.4.1

b) Polecony musi założyć konto w Panelu Klienta podając podczas rejestracji kod otrzymany od Polecającego.

c) Punkty ważne są przez 3 lata od momentu założenia konta w Panelu Klienta

4.4.3 za każdy zakupiony wyjazd zimowy – 500 punktów. Punkty naliczane są po zakończeniu wyjazdu i ważne przez 3 lata.

4.4.4 za każdy zakupiony wyjazd na obóz  – 250 punktów Punkty naliczane są po zakończeniu wyjazdu i ważne przez 3 lata.

4.4.5 za każdy nocleg w Hotelu Bonifacio zakupiony bezpośrednio przez stronę www.hotelbonifacio.pl, telefonicznie lub w recepcji – 150 punktów. Punkty naliczane są po zakończeniu pobytu i ważne przez 3 lata.

4.4.6 za bycie posiadaczem Karty Klubowej BFC przed rozpoczęciem Programu Lojalnościowego – 1 500 punktów. Punkty ważne są przez czas trwania ważności Karty Klubowej.

4.5. Klientowi nie przysługują Punkty w wysokości wskazanej w p. 4.4 , gdy:

4.5.1. Klient odstąpił od umowy sprzedaży.

4.5.2. Klient zrezygnował z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym zgodnie z p.7

4.6. Organizator każdorazowo odnotowuje zwiększenie liczby Punktów przypisanych do danego Klienta w jego Panelu Klienta w Platformie zakupowej. Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się w Panelu Klienta sprawdzić liczbę uzyskanych Punktów Poza możliwością samodzielnego sprawdzenia Liczby  posiadanych Punktów w ramach konta Klienta, Klient jest uprawniony także w każdej chwili uzyskać od Organizatora informację o liczbie posiadanych Punktów – w tym celu Klient może kontaktować się z Organizatorem w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@wptest.srv3.bfc.pl lub też pisemnie na adres: BFC Travel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul Drawska 22; 02-202 Warszawa.

4.7. Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów poprzez Platformę Zakupową Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.

4.8. Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody, jeżeli w terminie trzech miesięcy od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów

4.9. Organizator podzielił sumę zdobytych przez Uczestnika punktów lojalnościowych na trzy kategorie:

a) Yellow: 99 -1299 punktów

b) Gold: 1300-2999 punktów

c) Diamante: 3000 i więcej punktów

4.10. W ramach kategorii wymienionych w p. 4.9 Uczestnikowi Programu Lojalnościowego przysługują odpowiednie zniżki, profity lub nagrody opisane w p. 5 niniejszego Regulaminu oraz zamieszczone w indywidualnym Panelu Klienta

 

5. Wykorzystanie Punktów

5.1. Przyznanie Uczestnikowi nagrody, profitów lub zniżek Programie Lojalnościowym i określenie ich rodzaju uzależnione jest od liczby uzyskanych przez Uczestnika punktów w trakcie trwania Programu

5.2. Klient jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu środków na Produkt dostępny w ramach Katalogu zamieszczonego w Platformie Internetowej bfc.pl.

5.3. Obowiązująca i aktualna lista produktów, profitów lub zniżek z przypisaną im wartością punktową znajduje się w module „Program Lojalnościowy” oraz indywidualnym Panelu Klienta

5.4. Liczba Punktów niezbędnych do wykorzystania Produktów dostępnych w ramach Programu Lojalnościowego, wskazana jest opisie każdego Produktu i dostępna w indywidualnym Panelu Klienta, a także na stronie internetowej BFC w zakładce Program Lojalnościowy.

5.5. Punkty przyznane Klientowi mogą być przez niego wykorzystane wyłącznie w czasie trwania ich ważności

5.6. Program Lojalnościowy nie łączy się z innymi promocjami, wyprzedażami oraz innymi programami lojalnościowymi Partnerów oraz sponsorów współpracujących z BFC.

5.7. Zgromadzone środki nie mogą zostać wymienione na środki finansowe lub inne produkty niż wymienione w Programie Lojalnościowym.

5.8. Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.

5.9. W czasie trwania Programu Lojalnościowego wskazane w katalogu nagród, profitów lub zniżek  mogą być zastępowane przez Organizatora, wedle jego wyboru, innymi o zbliżonych parametrach technicznych lub dodatkowymi w ramach pozyskiwania nowych Partnerów

 

 

6. Dane osobowe

6.1. Administratorem danych osobowych podanych w zakresie niezbędnym do realizacji celu jest BFC Travel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-202 ul. Drawska 22.  Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą miały tylko podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Wyrażając zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. W celu realizacji przysługujących uprawnień, oraz innych spraw dotyczących przetwarzania Pana/Pani danych osobowych prosimy o kontakt z sekretariatem BFC Travel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-202, ul Drawska 22 (tel.  22 670 01 25; mail: rodo@wptest.srv3.bfc.pl)

6.2. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z BFC Travel Sp. z o.o. obsługujący systemy informatyczne.

6.3. Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.

6.4. Dane Użytkownika podane podczas: zapisywania się do Programu Lojalnościowego będą przez Usługodawcę traktowane jako poufne i przechowywane przy użyciu technik zabezpieczających przed dostępem osób nieuprawnionych.

 

 

7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego

7.1. Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@wptest.srv3.bfc.pl lub też pisemnie na adres Organizatora (BFC Travel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-202 ul. Drawska 22). Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.

7.2. Wraz z rezygnacją z udziału w Programie wygasają zgromadzone przez Uczestnika Punkty.

 

 

 

8. Reklamacje

8.1. Postanowienia niniejszego punktu znajdują zastosowanie, o ile niniejszy Regulamin albo dodatkowe regulaminy, warunki, zasady, etc., wydane przez BFC zgodnie z pkt. 9.4 niniejszego Regulaminu nie przewidują szczegółowych procedur zgłaszania i rozpatrywania reklamacji.

8.2. Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli usługi oferowane w ramach Serwisu i regulowane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez BFC lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.

8.3. Reklamacje dotyczące sposobu i jakości działania Programu Lojalnościowego Klient zobowiązany jest zgłaszać pisemnie na adres do korespondencji BFC

8.4. Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać co najmniej dane Klienta zgłaszającego reklamacje (imię, nazwisko, adres zamieszkania) oraz powinna wskazywać wady i nieprawidłowości w działaniu Programu.

8.5. Oceny przedmiotu reklamacji oraz jej zasadności dokonuje pracownik lub upoważniony przedstawiciel BFC w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez BFC reklamacji.

8.6. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, po przeprowadzeniu konsultacji z Klientem, BFC zobowiązana jest do realizacji ustalonej rekompensaty.

8.7. Reklamacja może zostać uznana za nieuzasadnioną w przypadku gdy nieprawidłowości w działaniu Programu wystąpiły nie z winy BFC.

 

 

9. Postanowienia końcowe

9.1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.

9.2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).

9.3. Zmiany Regulaminu BFC dokonywane będą poprzez opublikowanie jego nowej treści na stronie internetowej www.bfc.pl. Zmieniony regulamin wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia go na powyższej stronie.

9.4. BFC może wydawać dodatkowe regulaminy, warunki, zasady, etc., regulujące szczegółowo daną usługę oferowaną przez BFC w ramach Programu lub pakiet takich usług.

 

Poznaj benefity Programu Lojalnościowego

przysługujące Klientom BFC

Bezpieczeństwo

Jakość

Zaufanie

Program