0 Dorosłych - 0 Dzieci
Dorośli - 0 +
Dzieci - 0 +

O nas

Grupa BFC, w skład której wchodzą: BFC CLUB, BFC TRAVEL, BFC INCENTIVE, BFC EVENTS oraz Hotel BoniFaCio Spa & Resort, to polska, rodzinna firma istniejąca od 1992 roku.

DLACZEGO MY?

Od 1992 roku Grupa BFC, skupiająca w sobie BFC CLUB, BFC TRAVEL, BFC INCENTIVE, BFC EVENTS oraz Hotel BoniFaCio Spa & Resort, wyznacza nowe standardy w segmencie turystyki zorganizowanej w Polsce. Nasza historia to pasja, zaangażowanie i ponad 30 lat doświadczenia w tworzeniu niesamowitych inicjatyw podróżniczych.

Dziś, z dumą prezentujemy się jako oficjalny przedstawiciel regionu Trentino w Polsce. To zaszczyt dla nas być ambasadorem polskiej turystyki we Włoszech oraz partnerem włoskiej organizacji turystycznej FTO.

Nasze korzenie sięgają głęboko, a nasze wyjazdy to efekt starannej selekcji hoteli, opartej na wieloletnim doświadczeniu. Co roku umożliwiamy podróżowanie tysiącom osób, otwierając przed nimi drzwi do wyjątkowych miejsc.

Grupa BFC to nie tylko podróże, to prawdziwe doświadczenia. Łączymy podróżowanie z emocjami sportowymi i otaczamy Cię prestiżem elitarnej społeczności klubu. Nasza oferta obejmuje wyjątkowe przywileje klubowe, przestrzeń do jakościowego relaksu, aktywności sportowych oraz nawiązywania kontaktów.

LOKALIZACJE

Najpiękniejsze, wyselekcjonowane kurorty na wyłączność; kontrakty z konsorcjami włoskich regionów narciarskich

KOMPLEKSOWOŚĆ

międzynarodowy standard obsługi, bogaty program animacyjny, autorskie programy, całoroczna i zróżnicowana oferta

PRESTIŻ

członkostwo w BFC CLUB zapewnia liczne przywileje związane m.in. z pierwszeństwem zakupu podróży czy specjalne, unikalne ubezpieczenie NNW dla całej rodziny

BEZPIECZEŃSTWO

rozszerzone ubezpieczenie UNIQA

SPORT

wysoka jakość szkoleń narciarskich, własna kadra polskich instruktorów i animatorów, licencja PZN dla szkoły narciarskiej BFC SKI SCHOOL

EMOCJE

eksperci w tworzeniu wyjątkowych przeżyć – koncert Leszka Możdzera na stoku dla kilku tysięcy osób w strojach narciarskich bądź topowi muzycy i DJ-e podczas wieczornych Apres Ski – to tylko kilka doświadczeń, które tworzą klimat wyjazdów z BFC

Polecam! Bardzo udany wyjazd i organizacja 🙂 opieka nad dziećmi przerosła nasze oczekiwania zarówno od strony instruktorów narciarstwa, jak i animacji. Dodatkowo udała nam się wspaniała pogoda także razem z BFC spędziliśmy wspaniały czas 🙂
Łukasz P.
Wspaniali ludzie , atmosfera na wyjazdach Super. Doświadczenie instruktorów, ich poczucie odpowiedzialności podczas zajęć połączone z mega humorem powoduje powroty do wyjazdów właśnie z Nimi. Dodatkowo polecam szkolenie dla dzieci. Dla wypoczywających w kraju polecam również hotel Bonifacio, zacisze natury i błogi spokój z ucztą godną Króla
Par tita
Super wyjazd. Naszym kierownikiem wyjazdu był Łukasz, niesamowity człowiek. Byliśmy w Cavalese, jednak zdecydowanie bardziej podobały nam się dni w Pompeago, Predazzo i Obereggen, ale to było tylko 20 min autobusem od naszego hotelu La Roccia. W porównaniu do gondoli Cavalese mieliśmy 600 metrów. Organizacja mega, fajne zawody pod koniec i bardzo dobrzy oraz doświadczeni instruktorzy dla dzieci. Duży plus za gorąca czekoladę po jeździe! Zdecydowanie wybierzemy się jeszcze z BFC Team na ferie. Polecamy!
Laura S.
Wstępnie byliśmy bardzo niezadowoleni. Hotel pomylił pokoje i dał nam zupełnie inny standard niż mieliśmy zamówiony. Jednak organizator na miejscu spisał się na medal. Szybko załatwił sprawę i finalnie dostaliśmy większy pokój niż się spodziewaliśmy. Jeszcze raz dzięki za super wyjazd!
Franciszek G. Madonna 2022
Drodzy Państwo, chcieliśmy przesłać podziękowania dla Biura BFC. Obsługa bardzo profesjonalne. Pani Ola pomogła nam dobrać idealny wyjazd pod naszą rodzinę. Wyjazd uznajemy za bardzo udany i do zobaczenia w następnym sezonie.
Kuba P. Arabba 2022
Całą rodziną bardzo dziękujemy za wspaniały wyjazd narciarski! Po wielu latach w końcu trafiliśmy na wyjazd, który spełnia nasze oczekiwania. Dzieciaki (6,11 lat) zajęte przez cały dzień. Nawet nie rozpakowały tabletów. Szkolenie narciarskie ekstra: córka duży progres, a syn ukończył kurs demonstratora! Wielki plus za samolot BFC, czuliśmy się naprawdę zaopiekowani podczas transportu. Jedyny minus to zbyt mało wycieczek narciarskich. Byliśmy tylko na wschodzie słońca, na wycieczkę szlakiem czarnych tras nie daliśmy rady pojechać (jeździmy średniozaawansowanie). Polecimy znajomym.
Karolina S. Madonna 2019
Nie maja konkurencji, wyjazdy , które organizuje są prawie idealne. Świetni ludzie , dobrze zorganizowane wyjazdy, świetna zabawa i wiele niezapominanych chwil 🙂
Dominik S.

Bestsellery

Wyjazd z dziećmi?
HOTEL BoniFaCio
Tylko najlepsze stoki!
5% ZNIŻKI dla Klubowiczów!
Wiosna w Dolomitach
Snow Music Show

Potrzebujesz pomocy?

Napisz lub zadzwoń, chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania